logó BGSZC Belvárosi Gazdasági Szakgimnáziuma Dohány utca 65.
 

Ügyviteli titkár

Ingyenes Ügyviteli titkár (54 346 02) képzés Budapest belvárosában.

Ügyviteli titkár (54 346 02) szakképesítés

Nappali és esti tagozatos, ingyenes OKJ képzéseinkre a nyári szünetben szerdánként 9-15 óra között lehet beiratkozni a Dohány utca 65-ben a titkárságon.


A szakképesítés azonosító száma: 54 346 02
Szakképesítés megnevezése: Ügyviteli titkár

A szakképesítéssel legjellemzőbben betölthető munkakörök, foglalkozások:
  • Titkár(nő) (Iskolatitkár, Óvodatitkár, Szerkesztőségi titkár, Színházi titkár)
  • Általános irodai adminisztrátor (Adminisztrációs ügyintéző, Alapítványi ügyintéző,
  • Bírósági adminisztrátor, Bírósági írnok, Dokumentációs ügyintéző, Hirdetési adminisztrátor, Írnok)
  • Gépíró, szövegszerkesztő (Műhelyírnok, Office coordinator, Sajtófigyelő adminisztrátor, Szállodai adminisztrátor, Tanfolyami adminisztrátor, Tanszéki adminisztrátor, Tanulmányi adminisztrátor, Ügyészségi adminisztrátor, Üzemírnok)
  • Adatrögzítő, kódoló (Adatrögzítő, Adatrögzítő adminisztrátor, Pénzintézeti adatrögzítő Számítógépes adatrögzítő)
  • Humánpolitikai adminisztrátor (Munkaügyi nyilvántartó, Munkaügyi ügyintéző, Személyiadat nyilvántartó, Személyi nyilvántartó, Személyzeti adminisztrátor, Tagnyilvántartó, Tanuló nyilvántartó)
  • Irodai szakmai irányító, felügyelő (Iktatásirányító, Irodai ügyvitel-irányító, Irodakoordinátor)
  • Személyi asszisztens (Személyi titkár)
A szakképesítéssel rendelkező képes:
  • számítógépes adatbeviteli feladatokat végezni
  • külső és belső kapcsolatteremtő, kapcsolattartást és kapcsolat lezárását szolgáló iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készíteni, szerkeszteni, sokszorosítani, kezelni, tárolni
  • számítógépes ügyviteli programcsomagokat alkalmazni
  • vezetni és kezelni a szervezet munkaerő-gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartásokat, iratokat
  • ellátni a feladatkörébe tartozó irodai készletgazdálkodási, reprezentációs feladatokat
  • ellátni a házipénztár kezeléséhez kapcsolódó feladatokat
  • ügyviteli munkafolyamatokat szervezni és irányítani
  • irodatechnikai, információs és kommunikációs eszközöket, berendezéseket kezelni, használni
  • feladatkörében önállóan PR tevékenységet végezni
  • megfelelő rangsorolással kapcsolatot tartani munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel magyar és egy idegen nyelven
  • ügyintézői feladatokat ellátni magyar és egy idegen nyelven
  • leíró feladatokat végezni magyar és egy idegen nyelven
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervezni magyar és egy idegen nyelven
Szakmai követelmények
  • 10066-12 Gazdálkodási alapfeladatok
  • 10067-12 Gépírás és dokumentumkészítés, iratkezelés
  • 10070-12 Munkahelyi kommunikáció
  • 10071-12 Hivatali kommunikáció magyar és idegen nyelven
  • 10073-12 Titkári ügyintézés
  • 10072-12 Rendezvény- és programszervezés
  • 11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
  • 11499-12 Foglalkoztatás II.
  • 11500-12 Munkahelyi egészség és biztonság
  • Informatika (helyi tanterv szerint)
  • Idegen nyelv (helyi tanterv szerint)
A tanulók évközi és nyári összefüggő szakmai gyakorlatot is teljesítenek. A tanév folyamán heti egy napot (8 órában) dolgoznak külső munkahelyeken. Ezek lehetnek gazdálkodó szervezetek, non profit szervezetek illetve költségvetési szervezetek. Az összefüggő szakmai gyakorlat során 160 órát teljesítenek az általuk választott munkahelyen.

A képzési ciklus végén írásbeli, gyakorlati és szóbeli komplex szakmai vizsgát tesznek.

Töltse ki és küldje el jelentkezési lapunkat: Jelentkezési lap

Szerző: Webmester

Közzétéve: 2016-07-08 11:08:36