Pénzügyi-számviteli ügyintéző okleveles technikus

  • együttműkődés keretében a BGE-vel
  • gazdálkodás és menedzsment ágazat

Pénzügyi-számviteli ügyintéző

  • gazdálkodás és mendezsment ágazat

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

  • gazdálkodás és mendezsment ágazat

Logisztikai technikus

  • duális képzés, külső szakmai gyakorlattal

Kereskedő és webáruházi technikus

  • duális képzés, külső szakmai gyakorlattal

Általános információ

  • tanulói jogviszony
  • nappali tagozatos diákigazolvány
  • utazási kedvezményben részesül
  • vidékiek ingyenes kollégiumi elhelyezést vehetnek igénybe
  • családtámogatási juttatások a hatályos törvények szerint ( pl. adókedvezmény, családi pótlék, árvaellátás)
  • egyszeri pályakezdési juttatás, amelynek maximális összege jelenleg 302.000 Ft
  • duális képzés esetén a külső szakmai gyakorlat alatt a nappali tagozatos diákok munkaszerződéssel rendelkeznek, a képzési idő alatt járó munkabér bruttó havi 100.000 – 168000 Ft közötti összeg
  • ösztöndíj maximálisan elérhető összege 59.000 Ft/hó

tanítási idő

Hétfő-Péntek 8:00-14:35

Képzés ideje

2 év

Cím

1074 Budapest, Dohány utca 65.

Telefon

Pénzügyi-számviteli ügyintéző okleveles technikus

Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A pénzügyi-számviteli ügyintéző a gazdálkodó szervezetek gazdasági tevékenységével összefüggő részfeladatait önállóan végzi: könyvelési feladatokat lát el, számítógépes programokat használ, nyilvántartások vezetésében vesz részt, közreműködik egyes pénzügyi műveletek előkészítésében és lebonyolításában.

Ajánlott minden fiatal számára, aki precíz és pontos a munkája ellátásában, rendszerben gondolkodik, érdeklődik a gazdasági folyamatok iránt, szereti a gyakorlatias feladatokat. A szakképzettséggel rendelkezők a gazdasági terület széles körében tudnak elhelyezkedni, vagy tovább tanulhatnak a gazdasági felsőoktatásban. Olyan magasabb szintű szakképzettséget is szerezhetnek , mint pl.: mérlegképes könyvelő, vám szakember, adótanácsadó, banki szakember.

 

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Precizitás, pontosság, rendszerszemlélet, rugalmasság, szabálykövetési hajlandóság, jó kommunikációs készség, problémamegoldó készség, csapatmunka, szervezőkészség, felelősségtudat, folyamatos önfejlesztési igény.

 

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • érti és átlátja a gazdálkodó szervezet működését;
  • képes a számítógépes ügyviteli programok használatára;
  • ismeri és használja a kommunikációs csatornákat;
  • képessé válik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátására;
  • elvégzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, a házipénztárral kapcsolatos feladatokat;
  • ellátja a vállalkozás adókötelezettségei teljesítéséhez kapcsolódó elektronikus ügyintézési feladatokat;
  • részt vesz a befektetési döntésekhez szükséges információ gyűjtésében;
  • közreműködik a projektek pénzügyi tervezésében;
  • ellátja a pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézési feladatokat;
  • számítógépes programcsomag használatával könyvelési feladatokat lát el;
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készít és rendszerez

Pénzügyi-számviteli ügyintéző 

Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A pénzügyi-számviteli ügyintéző a gazdálkodó szervezetek gazdasági tevékenységével összefüggő részfeladatait önállóan végzi: könyvelési feladatokat lát el, számítógépes programokat használ, nyilvántartások vezetésében vesz részt, közreműködik egyes pénzügyi műveletek előkészítésében és lebonyolításában.

Ajánlott minden fiatal számára, aki precíz és pontos a munkája ellátásában, rendszerben gondolkodik, érdeklődik a gazdasági folyamatok iránt, szereti a gyakorlatias feladatokat. A szakképzettséggel rendelkezők a gazdasági terület széles körében tudnak elhelyezkedni, vagy tovább tanulhatnak a gazdasági felsőoktatásban. Olyan magasabb szintű szakképzettséget is szerezhetnek , mint pl.: mérlegképes könyvelő, vám szakember, adótanácsadó, banki szakember.

 

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Precizitás, pontosság, rendszerszemlélet, rugalmasság, szabálykövetési hajlandóság, jó kommunikációs készség, problémamegoldó készség, csapatmunka, szervezőkészség, felelősségtudat, folyamatos önfejlesztési igény.

 

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • érti és átlátja a gazdálkodó szervezet működését;
  • képes a számítógépes ügyviteli programok használatára;
  • ismeri és használja a kommunikációs csatornákat;
  • képessé válik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátására;
  • elvégzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, a házipénztárral kapcsolatos feladatokat;
  • ellátja a vállalkozás adókötelezettségei teljesítéséhez kapcsolódó elektronikus ügyintézési feladatokat;
  • részt vesz a befektetési döntésekhez szükséges információ gyűjtésében;
  • közreműködik a projektek pénzügyi tervezésében;
  • ellátja a pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézési feladatokat;
  • számítógépes programcsomag használatával könyvelési feladatokat lát el;
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készít és rendszerez.

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A szakképzettséggel rendelkező alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatainak végrehajtására, részt vesz a számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, közreműködik a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, továbbá egyes részfeladatokat önállóan lát el. Kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel, illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.

Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a vállalkozások működése, belső folyamatai, azokhoz kötődően szívesen lát el ügyviteli feladatokat. A szakképzettséggel rendelkező elhelyezkedhet a gazdasági szférában – elsősorban kis- és középvállalkozásoknál – ügyintézőként, de akár továbbtanulhat a gazdasági felsőoktatásban vagy magasabb szintű képesítést szerezhet, mint pl.: mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, banki szakember, vámszakember.

 

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Agilis, jó kommunikációs készég, problémamegoldó- és szervezőképesség, csapatmunka, felelősségtudat, nyitottság az informatikai eszközök használatára.

 

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
  • irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatokat lát el;
  • kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
  • vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
  • közreműködik a különféle szabályzatok elkészítésében;
  • részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
  • feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
  • közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
  • előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
  • kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.

Logisztikai technikus

Közlekedés és szállítmányozás ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul. Választható szakmairányok: Logisztika és szállítmányozás szakmairány, Vasúti árufuvarozás szakmairány.

A logisztikai technikus feladata a logisztikai tevékenységek tervezése, lebonyolítása, a logisztikai rendszerrel kapcsolatos vezetői munka támogatása, valamint a szállítmányozási tevékenységgel kapcsolatban az áru továbbításához legalkalmasabb fuvarozási mód kiválasztása, a szerződés megkötése, szükség szerint az útvonal megtervezése. Összehangolja az összetett fuvarozási tevékenységet és ellátja a szállítás során felmerülő raktározási, kezelési feladatokat is.

Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a szállítmányozással kapcsolatos szervezőmunka, a logisztikai tervezés, szem előtt tartva az eredményességet és a hatékonyságot.

 

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Elemzőkészség, döntésképesség, kapcsolatteremtő- és fenntartó készség, szorgalom, felelősségtudat.

 

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • ellátja a rendelések, beszerzések, értékesítés (termék, szolgáltatás) lebonyolításában a feladatokat;
  • tervezési feladatokat végez az ellátási, készletezési, termelési folyamatokban;
  • kezeli a reklamációs eseteket;
  • elvégzi a raktár kezelésével és vezetésével kapcsolatos teendőket;
  • árutovábbítással kapcsolatos feladatokat végez;
  • nemzetközi szállítással, szállítmányozással kapcsolatos ügyintézői tevékenységet végez;
  • kapcsolatot tart a partnerekkel, ügyfelekkel;
  • idegen nyelven kommunikál szóban és írásban azonos ágazaton belül;
  • kapcsolatot tart a különböző közlekedési hatóságokkal, szervezetekkel;
  • elkészíti a szállítmányozási szerződés tervezetét;
  • részt vesz a különböző fuvareszköz-, illetve árukárok kivizsgálásában, intézi a kárügyeket.

Kereskedő és webáruházi technikus

Kereskedelem ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A kereskedő és webáruházi technikus szakma új távlatokat nyit a kereskedelem területén. A szakképzett technikus az általános kereskedelmi folyamatok megismerése mellett alapos tudással rendelkezik a marketing, az online értékesítés és a webáruházak működésével kapcsolatosan.

Azoknak ajánljuk, akik kereskedelmi vénával rendelkeznek, nyitottak a kereskedelem új formáira és az online világ szerelmesei.

 

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Átlagon felüli informatikai tudás, logisztikai és szervezőképesség, tervezési és elemzőképesség, számolási készség, fizikai aktivitás, csapatmunka.

 

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • kialakítja a kereskedelmi egység külső/belső arculatát, termék-, ár-, értékesítési- és kommunikációs politikáját;
  • megtervezi, elemzi, értékeli az áruforgalmi tevékenységet;
  • irányítja, szervezi és ellenőrzi a kereskedelmi egység szabályszerű működését;
  • a vállalkozás nyereséges gazdálkodása érdekében alkalmazza a gazdasági, jogi és marketing ismereteket;
  • kezeli a megrendeléseket, a törzsvásárlói nyilvántartásokat, a bónusz rendszereket;
  • árukatalógusokat, árjegyzékeket állít össze;
  • a legkorszerűbb digitális és technológiai ismereteinek alkalmazásával irányítja a kereskedelmi és elektronikus rendszerek folyamatszervezését, informatikai megvalósítását;
  • aktualizálja az online tartalmakat, részt vesz az aktuális online, offline kampányok lebonyolításában;
  • ellátja a nyilvántartással, a vásárlók kezelésével, az adatszolgáltatással, az adatok védelmével kapcsolatos adminisztratív feladatokat;
  • szakszerűen kommunikál idegen nyelven.