Pénzügyi-számviteli ügyintéző okleveles technikus
- együttműkődés keretében a BGE-vel
- gazdálkodás és menedzsment ágazat
Pénzügyi-számviteli ügyintéző
- gazdálkodás és mendezsment ágazat
Vállalkozási ügyviteli ügyintéző
- gazdálkodás és mendezsment ágazat
Logisztikai technikus
- duális képzés, külső szakmai gyakorlattal
Kereskedő és webáruházi technikus
- duális képzés, külső szakmai gyakorlattal
Általános információ
- tanulói jogviszony
- nappali tagozatos diákigazolvány
- utazási kedvezményben részesül
- vidékiek ingyenes kollégiumi elhelyezést vehetnek igénybe
- családtámogatási juttatások a hatályos törvények szerint ( pl. adókedvezmény, családi pótlék, árvaellátás)
- egyszeri pályakezdési juttatás, amelynek maximális összege jelenleg 302.000 Ft
- duális képzés esetén a külső szakmai gyakorlat alatt a nappali tagozatos diákok munkaszerződéssel rendelkeznek, a képzési idő alatt járó munkabér bruttó havi 100.000 – 168000 Ft közötti összeg
- ösztöndíj maximálisan elérhető összege 59.000 Ft/hó
tanítási idő
Hétfő-Péntek 8:00-14:35
Képzés ideje
2 év
Cím
1074 Budapest, Dohány utca 65.
Telefon
Pénzügyi-számviteli ügyintéző okleveles technikus
Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.
A pénzügyi-számviteli ügyintéző a gazdálkodó szervezetek gazdasági tevékenységével összefüggő részfeladatait önállóan végzi: könyvelési feladatokat lát el, számítógépes programokat használ, nyilvántartások vezetésében vesz részt, közreműködik egyes pénzügyi műveletek előkészítésében és lebonyolításában.
Ajánlott minden fiatal számára, aki precíz és pontos a munkája ellátásában, rendszerben gondolkodik, érdeklődik a gazdasági folyamatok iránt, szereti a gyakorlatias feladatokat. A szakképzettséggel rendelkezők a gazdasági terület széles körében tudnak elhelyezkedni, vagy tovább tanulhatnak a gazdasági felsőoktatásban. Olyan magasabb szintű szakképzettséget is szerezhetnek , mint pl.: mérlegképes könyvelő, vám szakember, adótanácsadó, banki szakember.
KOMPETENCIAELVÁRÁS
Precizitás, pontosság, rendszerszemlélet, rugalmasság, szabálykövetési hajlandóság, jó kommunikációs készség, problémamegoldó készség, csapatmunka, szervezőkészség, felelősségtudat, folyamatos önfejlesztési igény.
A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ
- érti és átlátja a gazdálkodó szervezet működését;
- képes a számítógépes ügyviteli programok használatára;
- ismeri és használja a kommunikációs csatornákat;
- képessé válik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátására;
- elvégzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, a házipénztárral kapcsolatos feladatokat;
- ellátja a vállalkozás adókötelezettségei teljesítéséhez kapcsolódó elektronikus ügyintézési feladatokat;
- részt vesz a befektetési döntésekhez szükséges információ gyűjtésében;
- közreműködik a projektek pénzügyi tervezésében;
- ellátja a pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézési feladatokat;
- számítógépes programcsomag használatával könyvelési feladatokat lát el;
- munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készít és rendszerez
Pénzügyi-számviteli ügyintéző
Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.
A pénzügyi-számviteli ügyintéző a gazdálkodó szervezetek gazdasági tevékenységével összefüggő részfeladatait önállóan végzi: könyvelési feladatokat lát el, számítógépes programokat használ, nyilvántartások vezetésében vesz részt, közreműködik egyes pénzügyi műveletek előkészítésében és lebonyolításában.
Ajánlott minden fiatal számára, aki precíz és pontos a munkája ellátásában, rendszerben gondolkodik, érdeklődik a gazdasági folyamatok iránt, szereti a gyakorlatias feladatokat. A szakképzettséggel rendelkezők a gazdasági terület széles körében tudnak elhelyezkedni, vagy tovább tanulhatnak a gazdasági felsőoktatásban. Olyan magasabb szintű szakképzettséget is szerezhetnek , mint pl.: mérlegképes könyvelő, vám szakember, adótanácsadó, banki szakember.
KOMPETENCIAELVÁRÁS
Precizitás, pontosság, rendszerszemlélet, rugalmasság, szabálykövetési hajlandóság, jó kommunikációs készség, problémamegoldó készség, csapatmunka, szervezőkészség, felelősségtudat, folyamatos önfejlesztési igény.
A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ
- érti és átlátja a gazdálkodó szervezet működését;
- képes a számítógépes ügyviteli programok használatára;
- ismeri és használja a kommunikációs csatornákat;
- képessé válik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátására;
- elvégzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, a házipénztárral kapcsolatos feladatokat;
- ellátja a vállalkozás adókötelezettségei teljesítéséhez kapcsolódó elektronikus ügyintézési feladatokat;
- részt vesz a befektetési döntésekhez szükséges információ gyűjtésében;
- közreműködik a projektek pénzügyi tervezésében;
- ellátja a pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézési feladatokat;
- számítógépes programcsomag használatával könyvelési feladatokat lát el;
- munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készít és rendszerez.
Vállalkozási ügyviteli ügyintéző
Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.
A szakképzettséggel rendelkező alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatainak végrehajtására, részt vesz a számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, közreműködik a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, továbbá egyes részfeladatokat önállóan lát el. Kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel, illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.
Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a vállalkozások működése, belső folyamatai, azokhoz kötődően szívesen lát el ügyviteli feladatokat. A szakképzettséggel rendelkező elhelyezkedhet a gazdasági szférában – elsősorban kis- és középvállalkozásoknál – ügyintézőként, de akár továbbtanulhat a gazdasági felsőoktatásban vagy magasabb szintű képesítést szerezhet, mint pl.: mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, banki szakember, vámszakember.
KOMPETENCIAELVÁRÁS
Agilis, jó kommunikációs készég, problémamegoldó- és szervezőképesség, csapatmunka, felelősségtudat, nyitottság az informatikai eszközök használatára.
A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ
- képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
- irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatokat lát el;
- kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
- vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
- közreműködik a különféle szabályzatok elkészítésében;
- részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
- feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
- közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
- előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
- kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
- szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.
Logisztikai technikus
Közlekedés és szállítmányozás ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul. Választható szakmairányok: Logisztika és szállítmányozás szakmairány, Vasúti árufuvarozás szakmairány.
A logisztikai technikus feladata a logisztikai tevékenységek tervezése, lebonyolítása, a logisztikai rendszerrel kapcsolatos vezetői munka támogatása, valamint a szállítmányozási tevékenységgel kapcsolatban az áru továbbításához legalkalmasabb fuvarozási mód kiválasztása, a szerződés megkötése, szükség szerint az útvonal megtervezése. Összehangolja az összetett fuvarozási tevékenységet és ellátja a szállítás során felmerülő raktározási, kezelési feladatokat is.
Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a szállítmányozással kapcsolatos szervezőmunka, a logisztikai tervezés, szem előtt tartva az eredményességet és a hatékonyságot.
KOMPETENCIAELVÁRÁS
Elemzőkészség, döntésképesség, kapcsolatteremtő- és fenntartó készség, szorgalom, felelősségtudat.
A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ
- ellátja a rendelések, beszerzések, értékesítés (termék, szolgáltatás) lebonyolításában a feladatokat;
- tervezési feladatokat végez az ellátási, készletezési, termelési folyamatokban;
- kezeli a reklamációs eseteket;
- elvégzi a raktár kezelésével és vezetésével kapcsolatos teendőket;
- árutovábbítással kapcsolatos feladatokat végez;
- nemzetközi szállítással, szállítmányozással kapcsolatos ügyintézői tevékenységet végez;
- kapcsolatot tart a partnerekkel, ügyfelekkel;
- idegen nyelven kommunikál szóban és írásban azonos ágazaton belül;
- kapcsolatot tart a különböző közlekedési hatóságokkal, szervezetekkel;
- elkészíti a szállítmányozási szerződés tervezetét;
- részt vesz a különböző fuvareszköz-, illetve árukárok kivizsgálásában, intézi a kárügyeket.
Kereskedő és webáruházi technikus
Kereskedelem ágazat képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.
A kereskedő és webáruházi technikus szakma új távlatokat nyit a kereskedelem területén. A szakképzett technikus az általános kereskedelmi folyamatok megismerése mellett alapos tudással rendelkezik a marketing, az online értékesítés és a webáruházak működésével kapcsolatosan.
Azoknak ajánljuk, akik kereskedelmi vénával rendelkeznek, nyitottak a kereskedelem új formáira és az online világ szerelmesei.
KOMPETENCIAELVÁRÁS
Átlagon felüli informatikai tudás, logisztikai és szervezőképesség, tervezési és elemzőképesség, számolási készség, fizikai aktivitás, csapatmunka.
A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ
- kialakítja a kereskedelmi egység külső/belső arculatát, termék-, ár-, értékesítési- és kommunikációs politikáját;
- megtervezi, elemzi, értékeli az áruforgalmi tevékenységet;
- irányítja, szervezi és ellenőrzi a kereskedelmi egység szabályszerű működését;
- a vállalkozás nyereséges gazdálkodása érdekében alkalmazza a gazdasági, jogi és marketing ismereteket;
- kezeli a megrendeléseket, a törzsvásárlói nyilvántartásokat, a bónusz rendszereket;
- árukatalógusokat, árjegyzékeket állít össze;
- a legkorszerűbb digitális és technológiai ismereteinek alkalmazásával irányítja a kereskedelmi és elektronikus rendszerek folyamatszervezését, informatikai megvalósítását;
- aktualizálja az online tartalmakat, részt vesz az aktuális online, offline kampányok lebonyolításában;
- ellátja a nyilvántartással, a vásárlók kezelésével, az adatszolgáltatással, az adatok védelmével kapcsolatos adminisztratív feladatokat;
- szakszerűen kommunikál idegen nyelven.